۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳

مجید زاده به مهر خبر داد:

کسب مدال در جام باشگاه های آسیا/ افتتاح کانون هوداران باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز

کسب مدال در جام باشگاه های آسیا/ افتتاح کانون هوداران باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز

کرج – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز پس از کسب مقام نائب قهرمانی سوپرلیگ کشور در مواد پیست، از کسب مدال در جام باشگاه های آسیا و افتتاح کانون هواداران باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز توانست در مرحله آخر لیگ برتر کشور مقام نائب قهرمانی را کسب کند و حال می تواند به عنوان یکی از سه تیم برتر ایران، در رقابت های دوچرخه سواری جام باشگا ه های آسیا که قرار است آبان ماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود، شرکت نماید.

مدیر عامل تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر توانستیم عنوان نائب قهرمانی مرحله قبلی مان را تثبیت کنیم و به همراه تیم های پیشگامان کویر یزد و مس کرمان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود باشیم.

مجید مجید زاده با اشاره به سطح کیفی لیگ برتر ایران در مواد پیست، اذعان داشت: سطح کیفی این مسابقات به دلیل حضور برترین های ایران که عناوین قهرمانی آسیا و کشور را با خود یدک می کشند بسیار بالا بود و رکوردهای ثبت شده در حد رقابت های آسیایی تلقی می شود.

مجید زاده اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دو تیم پیکان و دانشگاه آزاد به دلیل کمبود منابع مالی، در حالی حضور نداشتند که ما افتخار این را داشتیم که به عنوان تنها باشگاه خصوصی کشور نماینده شایسته استان البرز در این رقابت ها باشیم.

مجید زاده با اشاره به برگزاری رقابت های لیگ برتر کشور در مواد جاده قبل از جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: در لیگ جاده تیم های قدرتمندی حضور خواهند داشت و ما نیز در قسمت جاده رکابزنان بسیار توانمندی را داریم که احتمالا به علت کثرت نفران با دو تیم در این رقابت ها حاضر خواهیم شد.

مجید زاده ضمن تشکر از سرپرست تیم حمید خمسه، رکابزنان علیرضا حقی، حسین علیزاده، بهنام خسروشاهی، محسن رحمانی، مهدی آزمون، فرزین عرب و احسان خادمی که در آخرین مرحله لیگ برتر کشور تمیش را همراهی کردند، برنامه آتی تیمش را پس از حضور در رقابت های لیگ جاده کشور، حضور موفق و کسب مدال در جام باشگاه های آسیا عنوان کرد و گفت: در رشته 4 کیلومتر تعقیبی تیمی که در مسابقات لیگ هم توانستیم رکورد درخوری را کسب کنیم، در جام باشگاه های آسیا نیز با رکورد 4 دقیقه و 17 ثانیه انشاءالله به روی سکو خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: برای این منظور قصد داریم که به زودی اردوی تمرینی را در شهر مشهد که پیست بسیار خوبی دارد برگزار نماییم و در آنجا تمرینات تخصصی را پیاده سازی کنیم و کسب نتیجه درخشان در جام باشگاه های آسیا را به همشهریان البرز نشین هدیه دهیم.

مدیر عامل باشگاه تک اسپرت در ادامه افزود: به زودی به عنوان نخستین باشگاه دوچرخه سواری کشور، کانون هواداران باشگاه را تاسیس خواهیم نمود و با انجام اقدامات فرهنگی، پشتوانه قهرمانی تیم را در جام باشگاه های آسیا فراهم خواهیم نمود.

....................

گفتگو و تصویر: جواد کریمی

کد خبر 2139825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha